איך משתמשים במכונת וואקום עבור בישול בסו וויד

בשוק קיימים מגוון מכונות לבישול בוואקום אבל השיטה זהה לכל המוכנות שאינן עובדות עם תא לחץ, כלומר מכונות הוואקום הביתיות. 

 

הכי חשוב זה לדעת לעבוד עם המכונה, גם כדי לשמור על אורך חיי המכונה, ובמיוחד כדי שהנתחים עצמים יקבלו וואקום הולם ויוכלו להתבשל בצורה מיטבית.

הסרטון הראשון מדגים את שיטת קיפול השקיות לפני הכנסת הנתחים לשקית, שיטת ההכנה מתאימה לכל שקית בין אם בגליל או שקית שחתוכה מראש.

 

מקפלים את השקית כמו מכפלת, כך ששולי השקית יוצאים החוצה, כך שומרים על פתח הכניסה יבש ונקי, כשהוא יפגוש מכונה הוואקום יעבוד בצורה מדוייקת  על השקית ולא דרך ליכלוך.

בסרטון השני איך מכניסים את הנתחים לתוך השקית, חשוב מאוד להכניס נתחים כמה שיותר יבשים מנוזלים גם אם יצאו מבריין, בנוסף מומלץ לשמור על סביבת עבודה נקייה כדי לאפשר למכונה לעבוד בצורה תקינה.

בסרטון השלישי ניתן לראות עבודה עם מכונה, שימו לב אצלכם במכונה שיש מין אמבטיה קטנה, בחלק מהמכונות האמבטיה נשלפת על מנת שיהיה נוח יותר לנקות, המטרה של האמבטיה הזו היא למנוע מעודפי נוזלים להגיע לתוך המכונה, חשוב לשים לב שהיא לא מיועדת עבור כמות גדולה של נוזלים רק עבור שאריות.

 

אחרי שסיימנו לוואקם בודקים שאכן לא נשארו כיסי אוויר, מומלץ לעשות את הבדיקה לפני שהמכונה מלחימה את המוצר כך ניתן לתקן תוך כדי עבודה, בודקים שהשקית אטומה, במכונות שונות יהיו קווי הלחמה שונים קו אחד שניים או שלושה כמו בסרטון 

כאשר מוואקמים נתחים עצם יש סיכון שהסכית תיקרע לכן מומלץ להכניס שקית לתוך השקית, ועליה להניח את הנתחים, במידה והעצמות חדות מניחים נייר גם מעל העצמות בצד העליון

אשמח לשמוע מה חשבת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצה להתעדכן על פוסטים חדשים?

אני נזהר מאד משליחת ספאם. אשלך לך רק פוסטים חדשים שעולים לאתר.