שקיות לבישול בוואקום

מחיר מיוחד לאתר:

55

2 גלילים בגודל 28*500.
מחיר משלוח עד הבית: 50₪

כדי לעבוד עם מכונת הוואקום בצורה נכונה צריכים שקיות מתאימות.

חשוב לדעת כמה דברים על שקיות בישול בוואקום.
 
1. אישור בישול בחום –  לא כל שקית שמיועדת למכונת וואקום אכן מאושרת לבישול בחום לזמן ארוך, וגם אלו שמאושרות לבישול בחום לרוב יש להם הגבלת זמן, ובשיטת סו וויד השקית יכולה להיות בחום זמן ארוך אפילו של שלושה ימים, לכן חשוב מאוד שקית כמו שיש לנו שהיא מאושרת על ידי כל הגורמים לבישול לאורך זמן בחום והיא לא מתפרקת לתוך האוכל שלנו ומרעילה אותנו.
 
2. חוזק השקית – ישנם שקיות לבישול שכל דפיקה הכי קטנה יוצרת בהם סדק קטן, ובבישול בסו וויד סדק קטן זה אומר חדירה של מים לתוך המוצר, לכן חשוב מאוד שקיות חזקות ואיכותיות כמו שניתן לרכוש פה, שקיות חזקות ועמידות.
 
3. שימוש בשקיות מחורצות – לא כל שקית מתאימה למכונות וואקום הביתיות, השקית חייבת להיות מחורצת כלומר שיהיה עליה שתי וערב, החריצים האלו מאפשרים לאוויר להיכנס בצורה נכונה למכונה ומצד שני מאפשרת למכונה לשאוב אותה בצורה נכונה.
 
4. רוחב השקית – את הרוחב של השקית יש להתאים לסגנון המוצרים שאתם מבשלים, אני ממליץ להצטייד עם שני גדלים כך שלא תיהיו מוגבלים.
 
5. אורך השקית – יש שקיות שהם מגיעות חתוכות בגודל אחיד, ויש גליל של שקית ארוכה שאפשר לחתוך ממנה לפי הצורך, לשימוש משתנה אני ממליץ מאוד לעבוד עם שקיות בגליל כך כל פעם תוכלו לבחור את האורך הרצוי ולמנוע בלאי של שקית שלא משתמשים בה, בגליל תוכלו לחתוך כל פעם את האורך הרצוי לבישול המדויק עבור המוצר הנבחר.